مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-26فرهنگي

مجید مجیدی : حق مطلب درباره محرم ادا نشده است


مجید مجیدی با تاکید براینکه فیلم مثل کتاب نیست که وقتی ساخته شد آن را بتوان تغییر داد، گفت: اگرچه آرزو دارم فیلمی درباره امام رضا (ع) و امام حسین (ع) بسازم ولی پرداختن به چنین شخصیت هایی سخت است و حساسیت ها کا را برای فیلمساز دشوار می کند.

- مجید مجیدی با تاکید براینکه فیلم مثل کتاب نیست که وقتی ساخته شد آن را بتوان تغییر داد، گفت: اگرچه آرزو دارم فیلمی درباره امام رضا (ع) و امام حسین (ع) بسازم ولی پرداختن به چنین شخصیت هایی سخت است و حساسیت ها کا را برای فیلمساز دشوار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید مجیدی - کارگردان فیلم محمد رسول الله (ص) - با بیان اینکه ساخت فیلم درباره امام حسین (ع) جزو آروزهایش بوده است، گفت: همیشه دغدغه داشتم که فیلمی درباره امام رضا (ع) بسازم و مستندی هم سال های دور کار کرده بودم و درواقع دلم می خواست فیلمی درباره ساحت امام رضا (ع) و نیز امام حسین (ع) داشته باشم، اما پرداختن به این مقولات کار سختی است چون احتیاط های زیادی برای آن وجود دارد.

جا دارد در این باره به فیلم آقای درویش درباره امام حسین (ع) - رستاخیز- اشاره کنم که شاهد بودم چه رنجی کشیدند و قطعا برکات این کار نصیب ایشان خواهد شد با این حال همان اتفاق ها نشان می دهد که حساسیت ها کار را برای فیلمساز در این حوزه سخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید مجیدی : حق مطلب درباره محرم ادا نشده است

مجید مجیدی : حق مطلب درباره محرم ادا نشده است