مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 03:452020-08-26فرهنگي

در سوگ فرزند حقیقی ایران زمین که عاشقانه زیست


مهرداد اسکویی، منوچهر طیاب را دردانه نازنین ایران زمین و سرباز واقعی فرهنگ می داند که قلبش برای این «کهن بوم و بر» می تپیده است.

- مهرداد اسکویی، منوچهر طیاب را دردانه نازنین ایران زمین و سرباز واقعی فرهنگ می داند که قلبش برای این کهن بوم و بر می تپیده است.

این مستندساز که از درگذشت منوچهر طیاب بسیار متاثر است، به ایسنا می گوید: چه بازی غم انگیزی دارد روزگار که در فاصله ای بسیار کم شاهد رفتن خسرو سینایی و منوچهر طیاب هستیم، دو هنرمندی که ستون های مستحکم سینمای مستند ما بودند.

او سپس از ویژگی های شخصیتی منوچهر طیاب یاد می کند و به ایسنا می گوید: همیشه صدایش آرام و دلنشین بود و نگاهش مهربان و پشتیبان.

او همواره حمایتگر نسل جدید بود.

اسکویی از عشق سرشار طیاب به ایران زمین هم سخن می گوید: با رفتار، دانش و آگاهی اش به ما یاد می داد این سرزمین چقدر عزیز است و باید برایش کار کرد و مسئولیت داریم گوشه گوشه اش را که ناشناخته مانده، به نسل جوان بشناسانیم.

این هنرمند، رفتن طیاب را داغی سنگین بر دل خود می داند و اضافه می کند: بودن با این بزرگان و حضورشان در زندگی آدمی آنقدر اثرگذار است که وقتی می روند، ناگهان حس می کنیم فضای سینمای مستند چقدر خالی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سوگ فرزند حقیقی ایران زمین که عاشقانه زیست

در سوگ فرزند حقیقی ایران زمین که عاشقانه زیست