مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-25سياسي

فرمانده جدید سپاه شهرستان فراهان معارفه شد


درمراسمی با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از تلاش های سرهنگ دوم پاسدار حسین رضایی تجلیل و سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان فراهان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان فراهان اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران هرآنچه دارد از بصیرت و حضور مردم و امت اسلامی است و سپاه با سه شاخص مهم ولایی، انقلابی و مردمی در طول این چهل سال انقلاب همواره ماموریت های خود را انجام داده است.

وی تصریح کرد: موفقیت های سپاه پاسداران مرهون اتصال بی نظیر این نهاد انقلابی به مردم و امت اسلامی است که از ابتدا انجام شده و همواره سعی شده این ارتباط تقویت شود و هر دو عنصر سپاه و مردم زیر پرچم ولایت برای پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی می کنند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:  سپاه برای مردم و از بطن مردم است و در هر حادثه ای با پشتیبانی های مردمی توانسته موفقیت های بزرگی کسب کند که نمونه آن در همین بحران سنجید و امروز دشمن به دنبال این است که بین مردم و سپاه جدایی بیندازد اما قطعا تلاش های دشمن در این راستا بی ثمر خواهد بود چراکه توطئه های آنها در طی چهل سال سبب تقویت ارتباط مردم و سپاه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید سپاه شهرستان فراهان معارفه شد

فرمانده جدید سپاه شهرستان فراهان معارفه شد