مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 04:302020-08-25اقتصادي

کشف و ضبط 13 تن چوب جنگلی و زغال در شهرستان ملایر


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر از کشف و ضبط بیش از 10 تن چوب جنگلی قاچاق و 3 تن زغال چوب بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

- علی ده پهلوان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ملایر با همکاری مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون با بار چوب مشکوک و آن را متوقف کردند.

ده پهلوان قاچاق چوب را حراج سرمایه ملی دانست و اظهار کرد: طی سال های اخیر در کنار معضلاتی چون تغییر اقلیم و خشکسالی قاچاق چوب توسط سود جویان به یک معضل تبدیل و دامن گیر درختان جنگل ها و مراتع کشور شده و سرمایه های ملی کشور را نشانه گرفته است در حالی که این سرمایه ها متعلق به نسل های آینده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر نگاه ویژه ای به مبارزه با قاچاق چوب در این شهرستان دارد و بر همین اساس مقصدهای حمل چوب مانند کارخانجات چوب بری، کارگاه ها و همچنین انبارهای سطح شهرستان به صورت مستمر توسط مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی مورد بازدید قرار می گیرد.

وی با اشاره به معرفی متهم قاچاق چوب به مراجع قضایی، افزود: در بازرسی به عمل آمده از این کامیون، 10 تن چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 13 تن چوب جنگلی و زغال در شهرستان ملایر

کشف و ضبط 13 تن چوب جنگلی و زغال در شهرستان ملایر