مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:352020-08-25ورزشي

برنامه وزارت ورزش برای ایجاد و تجهیز 7650 خانه ورزش روستایی


وزارت ورزش و جوانان قصد دارد تا نیمه سال آینده که پایان دوره دولت فعلی به حساب می آید، آمار ایجاد و تجهیز خانه های ورزش روستایی را به 7650 برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ورزش روستایی و ایجاد امکانات لازم برای جمعیت 25-24 نفری روستایی کل کشور، یکی از موضوعاتی است که وزارت ورزش و جوانان طی سال های گذشته در برنامه های خود پیگیر اجرای برنامه های مربوط به آن بوده است.

ایجاد و تجهیز خانه های ورزش روستایی یکی از برنامه های مورد نظر در این بخش بوده است.

به گفته عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، این وزارتخانه با کمک دهیاری ها و در اختیار گرفتن فضای مناسب از آنها، ایجاد و تجهیز خانه های ورزش روستایی را دنبال کرده به طوری که تا پایان سال 98 تعداد آن را از صفر به 4650 رساند.

طبق برنامه پیش بینی شده، قرار است تعداد خانه های ورزش روستایی تا پایان سال جاری به 6150 برسد و رقم 7650 هم آمار پیش بینی شده برای خانه های ورزش روستایی تا نیمه سال 1400 که پایان دولت فعلی به حساب می آید، است.

احمدی می گوید ساخت زمین های چمن مصنوعی جزو برنامه هایی است که وزارت ورزش و جوانان در رابطه با ورزش روستایی و ایجاد امکانات ورزشی برای جمعیت روستانشین پیگیر بوده و تاکنون تعداد 1509 زمین چمن مصنوعی در مناطق روستانشین ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت ورزش برای ایجاد و تجهیز 7650 خانه ورزش روستایی

برنامه وزارت ورزش برای ایجاد و تجهیز 7650 خانه ورزش روستایی