مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:552020-08-24اقتصادي

8 پروژه با اعتباری افزون بر 350 میلیارد ریال در بهار افتتاح شد


همزمان با دومین روز هفته دولت 8 پروژه با اعتباری افزون بر 350 میلیارد ریال در شهرستان بهار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با دومین روز هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری همدان، فرماندار بهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی هشت پروژه در شهرستان بهار با اعتباری افزون بر 35 میلیارد تومان افتتاح شد.

پارک فجر شهر بهار در زمینی به مساحت 1200 متر مربع بااعتباری افزون بر سه میلیارد ریال و همزمان دیوار کشی محوطه آرامستان، رفروژ بلوار کشاورز، جدول گذاری و پیاده رو سازی با اعتباری افزون بر هشت میلیارد ریال همزمان افتتاح شد.

نماد شهدای شهر صالح آباد با ارتفاع 10 متر و شعاع پنج متر و اجرای سازه فولادی، محوطه سازی، پیاده رو سازی، نصب روشنایی با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 645 میلیون ریال نیز افتتاح شد.

افتتاح پنج پروژه شامل پیاده رو سازی، سرویس بهداشتی، زیر سازی و آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز در بهار بود.

آموزشگاه فاطمه الزهرا شهر صالح آباد نیز در زمینی به مساحت دوهزار متر مربع و زیر بنای یک هزار و 52 متر مربع با 13 اتاق و کلاس و اعتباری افزون بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی اداره کل نوسازی استان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پروژه با اعتباری افزون بر 350 میلیارد ریال در بهار افتتاح شد

8 پروژه با اعتباری افزون بر 350 میلیارد ریال در بهار افتتاح شد