مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:002020-08-24اقتصادي

سرمایه گذاری 1200 میلیاردی دولت تدبیر و امید برای فرودگاه کرمانشاه


مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از سرمایه گذاری بیش از 1200 میلیارد ریالی دولت یازدهم و دوازدهم در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از سرمایه گذاری بیش از 1200 میلیارد ریالی دولت یازدهم و دوازدهم در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خبر داد.

مجتبی بیاتی در گفت و گو با ایسناT با اشاره به اقداماتی که در دولت تدبیر و امید برای توسعه فرودگاه کرمانشاه و بهبود زیرساخت های آن انجام شده، اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه هایی که در این مدت استارت خورد، پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه با سرمایه گذاری اولیه 800 میلیارد ریال بود که این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی حدود 43 درصد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 480 میلیارد ریال برای ارتقا زیرساخت های فرودگاهی و ارتباطی، تقویت سامانه های کمک ناوبری، ارتقا ضریب امنیت، بهسازی ترمینال پروازهای خارجی، ایجاد سالن پروازهای ورودی و .

هزینه شده است.

مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت دوازدهم، فرودگاه کرمانشاه به عنوان مرکز اصلی جست و جو و نجات هوایی و سایر سوانح غرب کشور انتخاب و برای تجهیز این بخش هم چهار میلیارد ریال هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1200 میلیاردی دولت تدبیر و امید برای فرودگاه کرمانشاه

سرمایه گذاری 1200 میلیاردی دولت تدبیر و امید برای فرودگاه کرمانشاه