موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-24سياسي

کمک مومنانه؛ شاخه های گلی که تبدیل به ارزاق محرومان شدند/ آذین بندی دلها در روزهای کرونایی


همزمان با شیوع کرونا هر کاری برای شادی مردم و به ویژه نیازمندان انجام دهیم، نوعی کمک مومنانه به حساب می آید، حتی اگر پخش گل و شیرینی اعیاد و ولادت ائمه را به تهیه ارزاق برای محرومان تغییر دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این روزها رسیدگی به همنوعان و اقشار با سطح درآمدی پایین بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گرفته و در این میان، کمک به افراد دارای مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا یی رسیدند.

خانم کاوه می گوید: آذین، گروهی است که ایده شکل گیری آن در ولادت امام سجاد علیه السلام در سال 98 شکل گرفت.

پس از آن، همزمان با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام فعالیتمان را آغاز کردیم.

آن موقع از این حدیث امام جعفر صادق علیه السلام الهام گرفتیم که فرمودند شیعیان ما در شادی های ما شاد و در حزن و اندوه ما محزون و غمگین اند .

تصمیم گرفتیم برای ایجاد تعادل میان غم و شادی اهل بیت در میان مردم حاضر شویم و روزهای ولادت و اعیاد را یادآور شویم.

برای این کار ابتدا در جمع پنج، شش نفریمان، نفری 30 هزار تومان جمع کردیم ولی بعد کم کم گروه بزرگتر شد و خانواده ها و دوستانمان هم به ما پیوستند.

  او ادامه می دهد: در آغاز، اعضای گروه با پخش قیف های گل مزین به سخنان اهل بیت کار خود را شروع کردند به طوری که در تهران در میدان ونک، پارک نهج البلاغه، پارک ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه؛ شاخه های گلی که تبدیل به ارزاق محرومان شدند/ آذین بندی دلها در روزهای کرونایی

کمک مومنانه؛ شاخه های گلی که تبدیل به ارزاق محرومان شدند/ آذین بندی دلها در روزهای کرونایی