مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:102020-08-24سياسي

برای توسعه «باراجین» با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم کرد


چون قزوین محل عبور است منطقه باراجین می تواند محلی برای توقف مسافران باشد بنابراین در توسعه این منطقه با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم داشت.

- ایسنا/قزوین معاون رییس جمهور گفت: چون قزوین محل عبور است منطقه باراجین می تواند محلی برای توقف مسافران باشد بنابراین در توسعه این منطقه با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم داشت.

محمدباقر نوبخت ظهر امروز سوم شهریور در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری قزوین اظهار کرد: با خود فکر می کردم شتابی که در مسیر توسعه استان قزوین انجام شده معلول چه مؤلفه هایی است؛ الآن می بینم حاصل تلاش شورا، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی استان است و حضور آنان گواه یک هدف مشترک با عنوان توسعه استان است.

وی ادامه داد: هر بار که به استان قزوین آمدم استان را فعال تر در عرصه پیشرفت دیدم ازاین رو از رییس شورای اسلامی شهر قزوین تشکر و برای شهردار قزوین آرزوی سلامتی دارم.

معاون رییس جمهور عنوان کرد: از اینکه در باراجین منطقه ای مصفا برای گردشگران ایرانی فراهم کردید تشکر می کنم؛ چون قزوین محل عبور است منطقه باراجین می تواند محلی برای توقف آنان باشد بنابراین در توسعه این منطقه با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه «باراجین» با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم کرد

برای توسعه «باراجین» با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم کرد