مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-24ورزشي

اماکن ورزشی بانوان را افزایش می دهیم


با توجه بیشتر به ورزش می توانیم در کاهش آسیب های اجتماعی موفق باشیم و یکی از راه های مقابله با این معضلات ایجاد فضاها و اماکن مناسب برای فعالیتهای ورزشی و تفریحی برای جوانان و خانواده ها است.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه بیشتر به ورزش می توانیم در کاهش آسیب های اجتماعی موفق باشیم و یکی از راه های مقابله با این معضلات ایجاد فضاها و اماکن مناسب برای فعالیتهای ورزشی و تفریحی برای جوانان و خانواده ها است.

علیرضا نصراصفهانی امروز (دوشنبه – 3 شهریور ماه) در گردهمایی نایب رییسان هیئت های ورزشی استان اصفهان که در باغ بانوان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان تمام قد و با جدیت در خدمت ورزش استان به ویژه ورزش بانوان است.

نگاه درست و شایسته به ورزش استان می تواند آسیب های اجتماعی به خصوص در بین جوانان را کاهش دهد و این قشر را بیش از پیش برای پرداختن به ورزش ترغیب کند.

وی افزود: اصفهان همیشه در تمام زمینه ها از جمله ورزش کشور پیشرو بوده است و تمام اقدامات و کارهایی که در اصفهان انجام می شود در کشور الگو برداری می شود.

مدیریت شهری سعی کرده بر مباحث اجتماعی، ورزشی و فرهنگی نگاه حمایتی داشته باشد و در تلاش هستیم برای ورزش بانوان مکان های مناسب بیشتری را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن ورزشی بانوان را افزایش می دهیم

اماکن ورزشی بانوان را افزایش می دهیم