مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-24سياسي

افتتاح سافاری پارک قزوین تا پایان دولت دوازدهم


سافاری پارک قزوین نخستین سافاری پارک خاورمیانه است و امیداوربم بتوانیم تاپایان دولت دوازدهم سافاری پارک قزوین را آماده بهره برداری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین حکمت الله داوودی رییس شورای اسلامی شهر قزوین ظهر امروز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری قزوین در بوستان ملی باراجین اظهار کرد: دریاچه مخزنی باراجین، توسط مهندسان ایرانی ساخته و با هزینه هشت میلیارد احداث شده است.

وی افزود: این سد با ویژگی خاص، آب مورد نیاز بوستان ملی باراجین را با سامانه نوین آبیاری تأمین می کند و از منظر گردشگری خانواده ها نیز از فضای دریاچه می توانند استفاده کنند.

داوودی عنوان کرد: در گذشته آتش نشانان مجبور بودند به نقاط دیگری برای تمرین و آموزش بروند اما با افتتاح این مجموعه آموزش غواصی آتش نشانی شهر قزوین در این دریاچه صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با افتتاح این دریاچه هیئت قایقرانی که برای تمرین به استان گیلان می رفتند، امروز دیگر می توانند برای تمرین از این دریاچه استفاده کنند.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه همچنین پروژهٔ پارک هفت دره، به صورت سافاری پارک در حال آماده سازی است، ادامه داد: سه دره از این پروژه امروز آماده شده و بقیه دره ها نیز در حال احداث و عمران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سافاری پارک قزوین تا پایان دولت دوازدهم

افتتاح سافاری پارک قزوین تا پایان دولت دوازدهم