مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-23اقتصادي

افتتاح 26 طرح هفته دولت در قروه


امسال در هفته دولت 26 طرح در بخش های کشاورزی، عمرانی، رفاهی و.

به بهره برداری می رسد.

- حسین الماسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به منظور توزیع سوخت خودرو، شرکت نفت یک باب جایگاه عرضه بنزین در بلوار امام علی(ع )در قروه را افتتاح می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: 15 هزار متر شبکه اصلاح برق فشار ضعیف هوایی در روستای مالوجه و برق رسانی به شهرک تعمیرکاران در خروجی قروه توسط شرکت توزیع برق شهرستان در این هفته به بهره برداری می رسد.

الماسی تصریح کرد: بهره برداری از جاده دو بانده قروه به سریش آباد، افتتاح و بهسازی جاده روستاهای پیرباباعلی، جامه شوران و تازه آباد و پل روگذر در این روستا از طرح های مورد بهره برداری اداره راهداری در هفته دولت است.

فرماندار قروه اذعان داشت: طرح بهسازی و جدول گذاری معابر عمومی در روستاهای قزلجکند، سنگین آباد، ویهج، اسلام آباد و قصلان توسط بخشداری و بنیاد مسکن قروه در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به پروژه های جهاد کشاورزی قروه افزود: 5 گلخانه در روستاهای وینسار، نارنجک، دیوزند و سنگین آباد و دو سردخانه نیز در سطح شهرستان توسط جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد.

فرماندار قروه با اشاره به دیگر طرح های مورد افتتاح در هفته دولت در این شهرستان تصریح کرد: به نمایندگی از 10 واحد تولیدی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 26 طرح هفته دولت در قروه

افتتاح 26 طرح هفته دولت در قروه