مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 10:552020-08-23پزشكي

نگرانی از افرایش تعداد افراد مبتلا به بیماری سرطان کلون در خراسان شمالی


رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی از افزایش تعداد بیماران مبتلا به سرطان کلون در این استان ابراز نگرانی کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی از افزایش تعداد بیماران مبتلا به سرطان کلون در این استان ابراز نگرانی کرد.

حریری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه سرطان گوارش یکی از شایع ترین سرطان ها در بین بیماران در این استان است، گفت: متاسفانه یک سوم از بیماران مبتلا به سرطان در این استان، سرطان گوارش است.

وی با بیان اینکه بیش از 600 بیمار مبتلا به سرطان گوارش در این انجمن پرونده تشکیل داده اند، افزود: 184 بیمار در حال حاضر در این انجمن مبتلا به سرطان کلون هستند که از این تعداد 141 نفر در حال درمان هستند.

حریری ادامه داد: از تعداد بیماران مبتلا به سرطان کلون در این انجمن 98 درصد خانم ها و 82 درصد آقا هستند.

وی با اشاره به اینکه این سرطان علاوه بر هزینه بالای درمان، هزینه های بالای دیگری را نیز دارد، اظهارکرد: باتوجه به بسته شدن مقعد، این بیماران مجبور هستند از کیسه های کلوستومی استفاده کنند که این امر سبب می شود تا هزینه بالایی بر دوش این افراد وارد شود.

رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی با تصریح بر اینکه می توان با غربالگری از بروز این بیماری پیشگیری کرد، گفت: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از افرایش تعداد افراد مبتلا به بیماری سرطان کلون در خراسان شمالی

نگرانی از افرایش تعداد افراد مبتلا به بیماری سرطان کلون در خراسان شمالی