مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-23بين الملل

این توافق صلح نیست، بشکه باروت است


«همه توافقات دیپلماتیک، مقدمه ای برای صلح نیستند- و توافق نامه اسراییل و امارات متحده عربی هم تمام مشخصه های یک الگوی شوم را داراست.

» - همه توافقات دیپلماتیک، مقدمه ای برای صلح نیستند- و توافق نامه اسراییل و امارات متحده عربی هم تمام مشخصه های یک الگوی شوم را داراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنت ام.

پولاک ، محقق مؤسسه امریکن انترپرایز در تحلیلی برای فارن پالسی به بیان دیدگاه های خود از نگاه یک محقق آمریکایی پرداخته و تلاش کرده است تا نزدیک شدن امارات و اسراییل را ناشی از خروج آمریکا از خاورمیانه بداند.

نویسنده کتاب ارتش های شن: گذشته، حال و آینده تاثیرگذاری نظامی عرب ها نوشته است: در اوت 1907، روسیه و بریتانیا کنوانسیون قرارداد سن پترزبورگ (Anglo-Russian Convention) را به امضا رساندند که اختلافات ژئواستراتژیکی آن ها را برطرف کرد و بعد از نزدیک به یک دهه به عنوان دشمنان تلخ و خونین، اتحاد محکمی در بین آن ها به ارمغان آورد.

رویارویی های آن ها در سراسر اوراسیا، بخش یا تمام کشتار فاجعه بار جنگ کریمه، جنگ روسیه و ژاپن، پیشروی های بریتانیا در افغانستان در سال های 1839 و 1878 و بحران های بی شمار بر سر تنگه های ترکیه و رقابت بیهوده در آسیای مرکزی را که به عنوان بازی بزرگ شناخته می شود، به وجود آورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این توافق صلح نیست، بشکه باروت است

این توافق صلح نیست، بشکه باروت است