مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 08:252020-08-23فرهنگي

«اقیانوس پشت پنجره» به جشنواره بین المللی فیلم زلین می رود


فیلم بلند سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به بخش چشم انداز شصتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان زلین در کشور چک راه یافت.

- فیلم بلند سینمایی اقیانوس پشت پنجره به بخش چشم انداز شصتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان زلین در کشور چک راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین المل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اقیانوس پشت پنجره به کارگردانی بابک نبی زاده و تهیه کنندگی سیدجلال چاوشیان از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخستین حضور بین المللی خود را در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان زلین تجربه می کند.

این فیلم سینمایی قرار است ساعت 13:30 روز 20 شهریور 1399 برابر با 10 سپتامبر 2020 در سالن شماره 3 سینما گلدن اپل جشنواره زلین که یکی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در جهان است به نمایش در آید.

اقیانوس پشت پنجره پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان، جایزه اصلی یونیسف و دیپلم افتخار بهترین بازیگر را در سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از آن خود کرده است.

جشنواره زلین که عضو فعال انجمن فیلم کودکان اروپا محسوب می شود، یک رویداد بین المللی قابل توجه است که سینماگران حوزه کودک و نوجوان را هر ساله از سراسر دنیا به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اقیانوس پشت پنجره» به جشنواره بین المللی فیلم زلین می رود

«اقیانوس پشت پنجره» به جشنواره بین المللی فیلم زلین می رود