مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-23حوادث

دستگیری 9 سارق سابقه دار در کردستان/10 فقره سرقت کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، در دو شهرستان قروه و بیجار 9 سارق سابقه  دار دستگیر  شدند.

- رسول برزویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قروه، ماموران نیروی انتظامی موفق شدند در اجرای این طرح پنج نفر سارق را دستگیر کنند.

وی افزود: با اجرای طرح امنیت محله محور در محلات مختلف شهرهای قروه، با حضور تیم هایی از یگان های انتظامی، عملیاتی و تخصصی ضمن پاکسازی محل های توزیع و مصرف مواد مخدر، احساس امنیت جهت ساکنان ایجاد شد.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: دستگیری پنج نفر سارق سابقه دار که به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی، دوچرخه و غیره اعتراف کردند از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

سرهنگ برزویی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری چهار سارق و یک مال خر و کشف پنج فقره سرقت در شهرستان بیجار خبر داد و یادآور شد: در پی چندین فقره سرقت در بیجار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کوپ تابعه این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس و با توجه به قرائن و شواهد پلیس به پنج فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن دولتی، منزل، لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 سارق سابقه دار در کردستان/10 فقره سرقت کشف شد

دستگیری 9 سارق سابقه دار در کردستان/10 فقره سرقت کشف شد