مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 02:052020-08-22سياسي

سیستمی کردن خدمات شهرداری با هدف شفاف سازی و مبارزه با فساد


سیستمی شدن امور در شهرداری با هدف شفاف سازی، مبارزه با فساد و تبانی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، رحیم جافری شامگاه شنبه در آیین تجلیل از آزادگان و خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: آزادگان سرافراز که تربیت یافته مکتب آزادی بخش اسلام بودند، با تحمل سال های دشوار حفاظت از کیان و عزت کشور و انقلاب دفاع کردند.

وی عنوان کرد: آزادگان با آگاهی در راه اهداف خود که همانا دفاع از کشور، آزادی و آرمان های انقلاب بود، دوران سخت اسارت را تحمل کرده و با سرفرازی به میهن بازگشتند.

شهردار بروجرد بر ضرورت انتقال و بازگویی اندوخته ها و خاطرات آزادگان تاکید و بیان کرد: همچنین مدیران و مسوولان باید درس صبوری و استقامت را از این سرفرازان دفاع مقدس آموخته و سرلوحه کار خود قرار دهند.

جافری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دست های ناپاکی در شهرداری قطع شده و برخوردهای خوبی با سوءاستفاده کنندگان از بیت المال صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با سیستمی کردن فعالیت های شهرداری دست افرادی که روزانه به منافع نامشروع در این نهاد دست می یافتند، قطع شده است.

شهردار بروجرد سیستمی کردن امور در شهرداری را گامی در جهت شفاف سازی با هدف برخورد با فساد، جلوگیری از رانت و برخورد با تبانی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستمی کردن خدمات شهرداری با هدف شفاف سازی و مبارزه با فساد

سیستمی کردن خدمات شهرداری با هدف شفاف سازی و مبارزه با فساد