مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:102020-08-22دانش

تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد مهارت توانبخشی در اراک


اراک-- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از تاسیس اولین دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان با رویکرد مهارت توانبخشی در اراک خبر داد.

- اراک-- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از تاسیس اولین دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان با رویکرد مهارت توانبخشی در اراک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رئوفی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در اراک با اشاره به اهداف و برنامه های مهارت محوری این مرکز آموزشی اظهار کرد: مرکز مهارت توانبخشی از مهر ماه امسال در راستای تربیت نیروی مهارتی برای توانبخشی، مددکاری اجتماعی و مراقبت از سالمندان و تربیت بدنی معلولین و … با پذیرش دانشجو کار خود را آغاز می کند.

وی افزود: کلاس های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی به دلیل شروع ویروس کرونا مثل ترم گذشته به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان بهتر است درس های نظری را در ترم جدید انتخاب کنند افزود: کلاس های علمی دانشگاه از 15 شهریور ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و هر کلاس با 5 دانشجو برگزار می شود.

رئوفی ادامه داد: در چهارم ماه جاری در مقاطع کاردانی و در یازده شهریور نیز در مقاطع کاردانی پذیرش دانشجوی جدید انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد مهارت توانبخشی در اراک

تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد مهارت توانبخشی در اراک