مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:402020-08-22سياسي

مرکز رشد اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان راه اندازی می شود


رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این پارک و اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان، گفت: بر اساس این تفاهم نامه مرکز رشد وابسته به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان به زودی راه اندازی می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این پارک و اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان، گفت: بر اساس این تفاهم نامه مرکز رشد وابسته به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان به زودی راه اندازی می شود.

ایرج کاظمی نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از فعالیت های مرکز جامع رشد پارک علم و فناوری این است که مراکز رشد وابسته به دستگاه های اجرایی یا دانشگاه ها را زیر چتر خود قرار دهد و با هم در راستای ماموریت های تعیین شده تعامل می کنند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای راه اندازی یک مرکز رشد، افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با پارک علم و فناوری وارد تعامل شده است تا بر این اساس در مرکز رشدی که تاسیس می شود و ذیل مرکز رشد جامع پارک فعالیت می کند، فناورهای فعال در حوزه مهارت افزایی را مستقر کند.

این همکاری دو جانبه است زیرا شرکت های فناور زیر نظر پارک علم و فناوری استان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان راه اندازی می شود

مرکز رشد اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان راه اندازی می شود