مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-21حوادث

کامیون واژگون شده حامل گاز مایع در الموت نقص فنی داشت


مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: نقص فنی موجب واژگونی کامیون حامل 8 تن گاز مایع در محور الموت به رجایی دشت شد و در حال حاضر خطر احتمالی رفع و مسیر ایمن شده است.

- قدرت الله مهدی خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز جمعه یک دستگاه تانکر حامل 8 تن گاز مایع در محور الموت به رجایی دشت در منطقه قسطین لار از جاده خارج و در کنار شانه خاکی واژگون شد.

وی بیان کرد: این خودرو به دلیل نقص فنی دچار حادثه شد و راننده نتوانست آن را کنترل کند و واژگون شد.

مهدی خانی تصریح کرد: حادثه در 10 کیلومتری شهر رجایی دشت رخ داد و بلافاصله نیروهای امدادی از آتش نشانی، سپاه پاسداران، پلیس راه و مدیریت بحران در محل حاضر شدند و ما برای ایمن سازی مسیر و رفع خطر احتمالی اقدامات لازم را انجام دادیم و تا ساعت 21 امشب هنوز کار ایمن سازی ادامه دارد اما خطر رفع شده است.

شرکت پرسی گاز و ایران گاز کوتاهی کرده است مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: متأسفانه مسئولان شرکت گاز مایع (پرسی و ایران گاز) که زیر نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی هستند کوتاهی کرده اند و خودوریی را برای انتقال گاز اعزام کرده اند که نقص فنی داشته و به توصیه راننده که این مشکل را گوشزد کرده نیز توجه نکرده و خودروی جایگزین هم نداشته اند که باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون واژگون شده حامل گاز مایع در الموت نقص فنی داشت

کامیون واژگون شده حامل گاز مایع در الموت نقص فنی داشت