مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-20سياسي

جهل مقدس یا روشنفکری جاهلانه


اینکه ما هر چه را می شنویم بدون هیچ تحقیق و صرفا بر اساس شنیده- آن هم در فضای بی در و پیکر رسانه های مجازی- درباره آن اظهار نظر کنیم به مراتب «پر اشتباه تر» و با عرض معذرت «جاهلانه تر» است از اینکه کسی بر اساس باور فتوایی ناصحیح بدهد.

- اینکه ما هر چه را می شنویم بدون هیچ تحقیق و صرفا بر اساس شنیده- آن هم در فضای بی در و پیکر رسانه های مجازی- درباره آن اظهار نظر کنیم به مراتب پر اشتباه تر و با عرض معذرت جاهلانه تر است از اینکه کسی بر اساس باور فتوایی ناصحیح بدهد.

پایگاه خبری جماران: چند روز پیش فیلمی کوتاه از کندن درختان در منطقه ای از پاکستان در فضای مجازی منتشر شد که درباره آن چنین توضیح داده شده بود: دولت پاکستان برای بیابان زدایی درخت کاری کرد یک مفتی مرتجع این اقدام را دخالت در کار خدا دانسته و آن را حرام اعلام می کند و مقلدان چشم و گوش بسته به تکلیف خود عمل می کنند!! همین فیلم و همین چند سطر گروهی زیاد از طیف های مختلف را بر آن داشت که بر این کار حمله برند و آن را جهل مقدس بنامند و مفتی پاکستان را آماج دشنام ها قرار دهند و در دل بر مردم نگون بخت و جاهلی که دست آویز مفتی های مرتجع واقع شده اند، بگریند و از همان جا به هر نوع و هر شکل از اینگونه تفکر بتازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهل مقدس یا روشنفکری جاهلانه

جهل مقدس یا روشنفکری جاهلانه