مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-20اقتصادي

پرونده انشعاب غیرمجاز بیمارستان ولیعصر تبریز تعیین تکایف شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: انشعاب غیرمجاز این بیمارستان توسط یک فرد صورت گرفته بود که جریمه شده و پرونده تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا ایمانلو امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد:  جمعیت تحت پوشش در شهر، 3 میلیون نفر و در روستاها 850 هزار نفر است که در کل نزدیک به 4 میلیون نفر ارائه خدمات می دهد.

  وی به کیفیت آب اشاره کرد و گفت: بزرگترین آزمایشگاه آب شمال غرب که روزانه 3500 نمونه بر می دارد در تبریز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: بیش از 66 درصد تحت پوشش شبکه فاضلاب در استان داریم که این میزان در تبریز 86 درصد است.

وی بیان کرد: دو تصفیه خانه بزرگ در تبریز وجود دارد و بالای 100 میلیون مترمکعب فاضلاب تصفیه شده و به صورت پساب به طبیعت برمی گردد.

ایمانلو به طرح های هفته دولت اشاره کرد و گفت: 145 میلیارد تومان جمع اعتبار پروژه ها است که 138 میلیارد تومان از آن، آمادگی افتتاح دارد.

وی با بیان اینکه پِرت استان 18/5 درصد و در تبریز 17/5 است، گفت: بزرگترین مشکلی که در جامعه وجود دارد و ظلم بزرگی به نعمت اب است، همان قیمت آن می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ادامه داد: هزینه تولید و انتقال آب 1600 تومان است که بین 300 تا 600 تومان به فروش می رسد در حالیکه این موضوع مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده انشعاب غیرمجاز بیمارستان ولیعصر تبریز تعیین تکایف شد

پرونده انشعاب غیرمجاز بیمارستان ولیعصر تبریز تعیین تکایف شد