مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-20سياسي

بانک جامع شناسایی درآمدهابرای رفع نقاط حادثه خیز قزوین تشکیل شود


رییس کل دادگستری استان قزوین از تشکیل بانک جامع شناسایی درآمدها برای رفع نقاط حادثه خیز استان خبر داغد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله قدرتی در شورای پیشگیری از وقوع جرم با تشکر از راهداری برای رفع نقاط حادثه خیز اک به تاکستان گفت: باید شب و روز تلاش کنیم تا مشکل نقاط حادثه خیز را رفع و پرداخت خسارت ها را کم کنیم.

وی با اشاره به پرداخت هزینه های سنگین بابت دیه و سایر خسارات در سال گذشته، افزود: باید با تشکیل بانک جامع اطلاعات و شناسایی درآمدهای استان برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش کنیم و همه سازمان ها و نهادهای استان موظف اند بخشی از درآمدهای خود را در این راستا هزینه کنند.

مقام ارشد قضایی استان ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه ها، بیان کرد: مصوب شد برای اولین بار کار گروهی با نظارت دستگاه قضایی و با حضور رییس کل دادگستری و دادستان استان، هر ماه جهت رسیدگی به طرح های وضعی در راستای کاهش تلفات جانی تشکیل شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: تمامی دستگاه ها باید با کار و تلاش جهادی در مسیر تسریع اجرای این طرح گام بردارند ضمن اینکه خود مردم بسیار دخیل بوده چرا که علت 75 درصد از تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است و فقط 25 درصد مربوط به استانداردهای جاده ای و … است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک جامع شناسایی درآمدهابرای رفع نقاط حادثه خیز قزوین تشکیل شود

بانک جامع شناسایی درآمدهابرای رفع نقاط حادثه خیز قزوین تشکیل شود