مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-19بين الملل

واکنش سفیر روسیه به حکم دادگاه بین المللی وپژه ترور رفیق حریری


سفیر روسیه در بیروت درخصوص دادگاه بین المللی پرونده ترور رفیق حریری اعلام کرد که مسکو چند سال قبل نیز تشکیل دادگاه بین المللی را در هنگام شکل گیری آن تایید کرد و ما از آن زمان، - سفیر روسیه در بیروت درخصوص دادگاه بین المللی پرونده ترور رفیق حریری اعلام کرد که مسکو چند سال قبل نیز تشکیل دادگاه بین المللی را در هنگام شکل گیری آن تایید کرد و "ما از آن زمان، در هیچ امر مربوط به این دادگاه دخالت نکرده ایم".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکساندر زاسپکین، سفیر روسیه در لبنان در مصاحبه با روزنامه الجمهوریه گفت: موضع اصولی روسیه این بود که نباید تحقیقات و محاکمه، سیاسی شوند، در نتیجه ما بر دو اصل ثابت اساسی در بررسی این مساله اتکا داریم، نخست اینکه نباید این حکم سیاسی شود، دوم اینکه نباید صدور حکم به تشدید تنش در داخل لبنان منجر شود.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام سعد حریری و حزب الله برای حفظ ثبات داخلی و جلوگیری از فتنه، تصریح کرد که این موضع، خوب و مسؤولانه است و نباید حکم دادگاه به ایجاد مشکلات جدیدی در لبنان منجر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مسکو تشکیل دولت وحدت ملی را در لبنان تایید می کند؟ گفت: روسیه اساساً دولت وحدت را تایید می کرد، منظور ما از این امر این بود که گروه های سیاسی اساسی در مورد برنامه های مشترکی و اهداف یکپارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سفیر روسیه به حکم دادگاه بین المللی وپژه ترور رفیق حریری

واکنش سفیر روسیه به حکم دادگاه بین المللی وپژه ترور رفیق حریری