مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-19اقتصادي

رفع نیاز وارداتی صداو سیما در زمینه سامانه رمزگشای صدای دیجیتال از سوی دانش بنیان ها


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان علاوه بر تامین سامانه مالتی پلکس باندپهن و رمزگشای صدای دیجیتال برای سازمان صدا و سیما موفق به عرضه سامانه پرداخت تلفنی نیز شده اند و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کرده اند.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان علاوه بر تامین سامانه مالتی پلکس باندپهن و رمزگشای صدای دیجیتال برای سازمان صدا و سیما موفق به عرضه سامانه پرداخت تلفنی نیز شده اند و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا بستان دوست، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه با طراحی و ساخت سامانه مالتی پلکس باند پهن برای انتقال کانال های تلفنی، داده و برنامه نیاز سازمان صدا وسیما را به واردات این تجهیزات از شرکت زیمنس و NEC مرتفع کردیم، افزود: سامانه پرداخت تلفنی (IVR payment) و سامانه مرکز تماس از دیگر محصولات این شرکت است، ضمن آنکه در طول بیش از دو دهه، امکانات پیشرفته مورد نظر اداره کل ارتباطات زمینی صدا و سیما از جمله انتقال صدای دیجیتال و انتقال کلاک به منظور همزمان سازی فرستنده های رادیویی را هم به محصولات خود اضافه کردیم.

وی با اشاره به طراحی و تولید سامانه دیکودر(رمزگشا) صدای دیجیتال در این شرکت گفت: طراحی این محصول را از حدود دو سال پیش و بنا به اعلام نیاز سازمان صدا و سیما با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیاز وارداتی صداو سیما در زمینه سامانه رمزگشای صدای دیجیتال از سوی دانش بنیان ها

رفع نیاز وارداتی صداو سیما در زمینه سامانه رمزگشای صدای دیجیتال از سوی دانش بنیان ها