مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-18اقتصادي

پیش بینی تولید 265 هزار تن انگور از تاکستانهای آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز برداشت انگور از باغ های این استان گفت: پیش بینی می شود میزان تولید انگور از باغهای استان 13 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز برداشت انگور از باغ های این استان گفت: پیش بینی می شود میزان تولید انگور از باغهای استان 13 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد.

رسول جلیلی امروز 28 مرداد بابیان اینکه پیش بینی تولید این محصول طی سال جاری در استان افزون بر 265 هزار تن است، گفت: سطح زیرکشت باغات انگور استان 21 هزار و 808 هکتار بوده و شهرستان ارومیه رتبه اول را از نظر سطح زیر کشت این محصول داراست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: باغات بارور انگور استان 20 هزار و795 هکتار بوده و به دو صورت دیم و آبی هستند و از مجموع 265 هزار تن انگور تولیدی در استان، بیش از 244 هزار تن به صورت آبی و بقیه به صورت دیم برداشت می شود.

وی اظهار کرد: شهرهای عمده تولید کننده نیز ارومیه، میاندواب، نقده، سردشت، پیرانشهر، مهاباد، اشنویه و شاهیندژ است وعمده باغات دیم انگور در شهرستانهای سردشت و پیرانشهر قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 265 هزار تن انگور از تاکستانهای آذربایجان غربی

پیش بینی تولید 265 هزار تن انگور از تاکستانهای آذربایجان غربی