مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-18سياسي

چرا برای شیعه زبان و هویتی بین المللی و جهانی نسازیم؟


سید الشهدا (ع) نماد عالی ظلم ستیزی و حبل المتین مظلومان عالم و جان های تشنه انسانیت و آزادگی وعدالت و اخلاق و معنویت در هر جای جهان است.

با ساختن و یا پیوستن به این پویش ها در سطح ملی و یا بین المللی، - سید الشهدا (ع) نماد عالی ظلم ستیزی و حبل المتین مظلومان عالم و جان های تشنه انسانیت و آزادگی وعدالت و اخلاق و معنویت در هر جای جهان است.

با ساختن و یا پیوستن به این پویش ها در سطح ملی و یا بین المللی، امسال را سال پیوند شیعیان وآغاز تشکیل شبکه ای عظیم از شیعیان از هر ملیت، قوم و زبان برای سلامی بر حسین (ع) و پیامی برای حسین (ع) در سراسر جهان بسازیم.

پایگاه خبری جماران: اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ رستخیز محرم نزدیک است و نوای هل من ناصر ینصرنی جان های شیفته ی ثارالله را به خود می خواند.

از خصوصیات عزاداری ها تنوع و آمیختگی آن با سنت های هر قوم و منطقه است به گونه ای که عزاداری ها بعضا محله به محله متفاوت است و این شاکله با بهره گیری از محتوای بلند نهضت حسینی، سنت های عزاداری را بسیار ماندگار و پویا ساخته است.

حال در کنار این فضا به مدد تکنولوژی ارتباطی رسانه های عمومی و مجازی فضایی برای عزاداری های بین المللی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برای شیعه زبان و هویتی بین المللی و جهانی نسازیم؟

چرا برای شیعه زبان و هویتی بین المللی و جهانی نسازیم؟