مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-18اقتصادي

13 مورد مقررات و قوانین مزاحم کسب و کار شناسایی شده است


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: 13 مورد قوانین ومقررات زائد و مزاحم درفضای کسب و کار برای اصلاح و تسهیل درجهش تولید شناسایی و به هیئت رفع مقررات زدایی ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزین بهنامی فر در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز سه شنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف دولت، بهبود محیط کسب و کار برای رشد سرمایه گذاری، ارتقای توان تولید، افزایش فرصت های سرمایه گذاری و بالا رفتن سهم ایران در تجارت بین الملل و عرصه صادرات است.

وی بیان کرد: راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان قزوین از اقداماتی است که با هدف یکپارچه سازی و ایجاد ارتباط و ل در استعلام دستگاه های اجرایی در بستر الکترونیک توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین انجام شده است.

بهنامی فر یادآور شد: کاهش مراجعه حضوری به دستگاه های اجرایی، ایجاد وحدت رویه در صدور مجوزها، کاهش زمان صدور مجوز و حذف رویه های زائد و اقدامات موازی از مزایای راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری است که آن را در قزوین پیگیری می کنیم.

وی گفت: به منظور بهبود فضای کسب و کار و روان سازی جذب سرمایه گذاری خارجی و تشویق و حمایت از حضور سرمایه گذاران در استان با شناسایی 13 مورد از قوانین مزاحم و غیر ضرور و ارائه آن به هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 مورد مقررات و قوانین مزاحم کسب و کار شناسایی شده است

13 مورد مقررات و قوانین مزاحم کسب و کار شناسایی شده است