مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-18اجتماعي

اجرای طرح کاپ در منطقه 16 آغاز شد


صبح امروز مراسم اجرای طرح کاپ در منطقه 16 اجرا شد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، پورنصر شهردار منطقه 16 ‏در ابتدای این جلسه با اشاره به اجرای پایلوت طرح کاپ (کاهش پسماند) در مناطق 6، 16، ‏‏21 و 22 گفت: در ابتدا قرار بود طرح کاپ در مجموعه چهارصد دستگاه و شهرک بعثت انجام ‏شود، اما با توجه به نظرات کارشناسان سازمان پسماند در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این ‏طرح در شهرک دخانیات اجرا شود.

‏ وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح با هماهنگی سازمان پسماند در شهرک دخانیات شروع ‏شده است، عنوان کرد: کلید اصلی اجرای طرح، مشارکت معنی دار شهروندان است که ‏شورایاران در این زمینه می توانند حامی و همراه ما باشند.

به طور کلی، با توجه به شرایط ‏اقتصادی اگر به درستی بتوانیم موضوع پسماند را مدیریت کنیم به موفقیت های خوبی دست ‏خواهیم یافت.

پورنصر با اشاره به اینکه در 6 ماه منتهی به تیرماه امسال، با مشارکت مردم تعداد مخازن موجود ‏در منطقه 16، 11 درصد کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر بهره برداری از دو پروژه ‏محیط زیستی مخزن ژئوممبرهای هوشمند و نیروگاه 15 مگاواتی خورشیدی را در دستور کار ‏داریم.

‏ اجرای طرح کاپ پایانی بر عادت غلط 15 ساله در ادامه این مراسم، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با ‏بیان اینکه شرایط منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاپ در منطقه 16 آغاز شد

اجرای طرح کاپ در منطقه 16 آغاز شد