مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-18سياسي

آزادی 57 نفر از محکومین مالی و جرایم غیر عمد استان قزوین


از ابتدای امسال تا کنون 57 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین آزاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله قدرتی عصر دوشنبه در مراسم آزاد سازی محکومین مالی و زندانیان جرایم غیرعمد ضمن تبریک سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: فداکاری و از جان گذشتگی های آزادگان، تابلویی از عظمت روحی آنها را به نمایش گذاشت و نشان داد، با نیروی ایمان و اراده می شود بر رنج ها و دشواری ها غلبه کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به مسئولیت های اجتماعی افراد و آحاد جامعه نسبت به یکدیگر اظهار داشت: گام های خیرخواهانه ای که ستاد دیه استان با جذب کمک های خیرین در راستای آزاد سازی زندانیان بر می دارد باعث رضایت خداوند و کاسته شدن آسیب های اجتماعی خواهد شد.

مقام ارشد قضایی استان در مجمع خیران با اشاره به آزادی 36 زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای امسال گفت: میزان بدهی این افراد 5 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که سه میلیارد و 200 میلیون تومان آن از سوی شکات بخشیده شد.

حجت الاسلام قدرتی گفت: محکومین مالی و جرایم غیر عمد استان حدود 150 نفر است که امروز نیز 21 نفر آنان با تلاش های ستاد دیه، اداره کل اوقاف، بنیاد مستضعفان و کمک های خیرین با مبلغ بدهی هر نفر بالغ بر 20 میلیون تومان که مجموعاً حدود 550 میلیون تومان بود آزاد شدند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 57 نفر از محکومین مالی و جرایم غیر عمد استان قزوین

آزادی 57 نفر از محکومین مالی و جرایم غیر عمد استان قزوین