مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-17اقتصادي

بهره مندی 13 شرکت پارک شریف از تسهیلات صندوق نوآوری/ شهریور؛ آغاز مرحله دوم اعطا


رییس پارک علم و فناوری شریف با بیان اینکه تاکنون 13 شرکت دانش بنیان این پارک از تسهیلات تامین محل کار صندوق نوآوری و شکوفایی به میزان 19 میلیارد تومان بهره مند شدند، - بهره مندی 13 شرکت پارک شریف از تسهیلات صندوق نوآوری/ شهریور؛ آغاز مرحله دوم اعطا رییس پارک علم و فناوری شریف با بیان اینکه تاکنون 13 شرکت دانش بنیان این پارک از تسهیلات تامین محل کار صندوق نوآوری و شکوفایی به میزان 19 میلیارد تومان بهره مند شدند، از آغاز دور دوم اعطای این تسهیلات از شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید دهبیدی پور، از عرضه واحدهای بیشتر برج فناوری طرشت واقع در ناحیه نوآوری شریف در شهریور ماه خبر داد و گفت: ساخت پروژه برج فناوری طرشت از 3.

5 سال پیش آغاز شده است.

این برج در 25 هزار مترمربع با زیربنای 15 هزار مترمربع و ساخت 120 واحد مجزا برای حضور شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و دیگر بازیگران فعال اکوسیستم نوآوری کشور احداث شده است.

دهبیدی پور با اشاره به حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی برای خرید واحدهای برج مذکور به عنوان دفترکار شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته که اکثر نهادهای کشور به خصوص نهادهای فناوری درگیر شیوع ویروس کرونا در کشور بودند، صندوق نوآوری و شکوفایی با چابکی و سرعت، مدل هوشمند اعطای تسهیلات خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 13 شرکت پارک شریف از تسهیلات صندوق نوآوری/ شهریور؛ آغاز مرحله دوم اعطا

بهره مندی 13 شرکت پارک شریف از تسهیلات صندوق نوآوری/ شهریور؛ آغاز مرحله دوم اعطا