مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 15:502020-08-16سياسي

ساختار کمیسیون ماده صد و نحوه صدور رای نیازمند تغییر است


رییس کل دادگستری استان قزو ین گفت: آرای کمیسیون ماده صد بازدارنده نیست و باید با تغییر در نحوه صدور رای و ساختار کمیسیون آن را کارآمد و بازدارنده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله قدرتی در جلسه کمیسیون ماده 99 و 100 که عصر یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با همه شرایط ناشی از کرونا امیدواریم بتوانیم از مواهب معنوی ماه محرم بهره مند شویم و حتی اگر در منزل خود عزاداری کنیم و زیارت عاشورا بخوانیم این ایام را زنده نگهداریم.

وی بیان کرد: این بلا نباید مانع عزاداری ما شود زیرا فرزندانمان نیازمند روضه و یاد امام حسین (ع) هستند تا روحشان جلا بگیرد و قرب به خدا آرام بخش است و گریه بر حسین انسان ر ا به خدا نزدیک می کند و اگر خود را وابسته به انوار طیبه نکنیم معلوم نیست در آینده فرصت دیگری داشته باشیم.

قدرتی تصریح کرد: برخی در این روزها حرف دشمن را می زنند که عزاداری ها برگزار نشود و برخی هم با مصوبات ستاد کرونا مخالفت می کنند و با کج فهمی موجب سو استفاده دشمنان شده اند اما باید دانست با کج فهمی از دین راه به جایی نمی برند و با روش اعتدال و منطق و رعایت پروتکل ها این مراسم را برگزار می کنیم رییس کل دادگستری استان قزوین یادآور شد: در موضوع کمیسیون ماده صد به نوعی همه ما غفلت و کوتاهی کرده ایم و باید در این بخش به دستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار کمیسیون ماده صد و نحوه صدور رای نیازمند تغییر است

ساختار کمیسیون ماده صد و نحوه صدور رای نیازمند تغییر است