مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-16فرهنگي

یادبود خسرو سینایی در جشنواره حقیقت


دبیر جشنواره سینما حقیقت از برگزاری یادبود خسرو سینایی در این رویداد خبر داد و تاکید کرد: اجرای آنلاین جشنواره امکان بهتر دیده شدن آثار این چهره معتبر سینمای مستند را به دنبال خواهد داشت.

- دبیر جشنواره سینما حقیقت از برگزاری یادبود خسرو سینایی در این رویداد خبر داد و تاکید کرد: اجرای آنلاین جشنواره امکان بهتر دیده شدن آثار این چهره معتبر سینمای مستند را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد حمیدی مقدم در دیدار با خاواده این سینماگر فقید گفته است: امسال دو یادگار برای استاد سینایی خواهیم داشت؛ اول یادبود ایشان در چهاردهمین دوره جشنواره سینماحقیقت که اجرای آنلاین آن امکان بهتر دیده شدن آثار این چهره ی معتبر سینمای مستند را به دنبال خواهد داشت.

دوم، انتشار یک کتاب که دربرگیرنده ی مصاحبه ی سه گانه ای با آقایان سینایی، اصلانی و طیاب است و به قلم معصومه کیانی آماده شده و همزمان با جشنواره منتشر خواهد شد.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی عصر روز گذشته (شنبه 25 مردادماه) همراه با محمدرضا اصلانی، اُرد عطارپور و شهنام صفاجو، به منزل زنده یاد خسرو سینایی رفته و ضمن دیدار با خانواده این فیلمساز فقید، یاد و خاطره ی وی را زنده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود خسرو سینایی در جشنواره حقیقت

یادبود خسرو سینایی در جشنواره حقیقت