مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-16اجتماعي

قطع 20 ساعته آب در برخی روستاهای کرج


مدیر آبفای کرج با اشاره به مشکل قطع آب در برخی روستاهای کرج، گفت: تلاش هایی برای رفع مشکل این روستاها از جمله ارنگه و کندر صورت گرفته و وضعیت تا حدودی تغییر کرده ولی هنوز هم با مشکل جدی قطعی آب در برخی از روستاهای استان مواجه هستیم.

- ایسنا/البرز مدیر آبفای کرج با اشاره به مشکل قطع آب در برخی روستاهای کرج، گفت: تلاش هایی برای رفع مشکل این روستاها از جمله ارنگه و کندر صورت گرفته و وضعیت تا حدودی تغییر کرده ولی هنوز هم با مشکل جدی قطعی آب در برخی از روستاهای استان مواجه هستیم.

شهرام حافظ روز یکشنبه 26 مرداد در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت نامناسب آب شرب در برخی روستاهای کرج، گفت: متاسفانه برخی روستاهای استان با مشکل قطعی آب طولانی مدت مواجه هستند و ساکنان برخی از روستاها در طول 24 ساعت شبانه روز کمتر از 4 ساعت آب دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: تلاش هایی برای رفع مشکل این روستاها از جمله ارنگه و کندر صورت گرفته و وضعیت تا حدودی تغییر کرده ولی هنوز هم با مشکل جدی قطعی آب در برخی از روستاهای استان مواجه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای شبکه فاضلاب در اسلام آباد اظهار کرد: طبق آمار تا کنون 50 درصد شهر کرج به شبکه فاضلاب مجهز شده ولی این آمار در منطقه اسلام آباد 52 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 20 ساعته آب در برخی روستاهای کرج

قطع 20 ساعته آب در برخی روستاهای کرج