مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-16اجتماعي

پذیرش سالانه 36 هزار دستگاه خودرو در مرکز معاینه فنی شهرداری قزوین


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از پذیرش سالانه بیش از 36 هزار دستگاه خودرو در مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین؛ شیما زرآبادی پور سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین از مردادماه سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و از سال 87 نیز به صورت مکانیزه افتتاح شده است.

او افزود: این مرکز اکنون به طور میانگین روزانه یک صد دستگاه خودرو را پذیرش می کند و در طول سال تعداد این خودروها به بیش از 36 هزار دستگاه می رسد.

این مسؤول تصریح کرد: البته در ماه های اوج فعالیت مرکز که شهریورماه در آستانه بازگشایی مدارس و پس از تعطیلات تابستانه و نیز اسفندماه در آستانه نوروز است، با افزایش ساعت کاری مرکز، تعداد خودروهای پذیرش شده نیز به میانگین 300 دستگاه در روز می رسد.

زرآبادی پور با اشاره به تعطیلی مرکز معاینه فنی شهرداری از پانزدهم اسفندماه 98 تا ششم اردیبهشت ماه 99 به دلیل شیوع کرونا ادامه داد: شیوع این ویروس سبب شد از سال جاری سامانه نوبت دهی آنلاین مرکز شهید رجایی راه اندازی شود؛ به نحوی که شهروندان می توانند پس از دریافت نوبت، در زمان مقرر برای دریافت خدمات به مرکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش سالانه 36 هزار دستگاه خودرو در مرکز معاینه فنی شهرداری قزوین

پذیرش سالانه 36 هزار دستگاه خودرو در مرکز معاینه فنی شهرداری قزوین