مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-16حوادث

سارق 15 تن مواد معدنی دستگیر شد


فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری، از دستگیری سارق 15 تن سنگ آهن اسفنجی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بندر شهید رجایی استان هرمزگان خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری، از دستگیری سارق 15 تن سنگ آهن اسفنجی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بندر شهید رجایی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جعفر اطمانی اظهارکرد: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از هرگونه سرقت در سطح حوزه استحفاظی، مأموران یگان حفاظت بندر شهید رجایی حین گشت زنی و کنترل خودروها در سطح بندر به یک دستگاه کشنده حامل دو پاکت فلزی مخصوص حمل مواد معدنی، مشکوک و دستور توقف را برای رسیدگی صادر می کنند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار مأموران به سرعت از محل متواری می شود.

از این رو کارکنان یگان حفاظت اقدام به تعقیب خودروی فراری می کنند و در مدت کوتاهی موفق می شوند خودرو را توقیف و راننده را دستگیر کنند.

اطمانی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از محموله، مقدار تقریبی 15 تن مواد معدنی از نوع سنگ آهن اسفنجی (بریکت) مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی های اولیه مشخص شد محموله مورد نظر فاقد هر گونه اسناد و مدارک مثبته گمرگی و متعلق به یکی از شرکت های فعال در زمینه صادرات است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق 15 تن مواد معدنی دستگیر شد

سارق 15 تن مواد معدنی دستگیر شد