مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-16سياسي

دوره آموزشی رسالت الهی و دانشجوی تراز انقلاب برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در راستای ترویج گفتمان رسالت تخصصی دانشجویان که از جمله لوازم عملی بیانیه گام دوم و تشکیل کارگروه های دانشجویی مورد نظر رهبر معظم .

- اولین دوره آموزشی رسالت الهی و دانشجوی تراز انقلاببه منظور تعالی کارشناسان و مدیران مراکز حوزه در روز های یکشنبه و چهارشنبه در شش جلسه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در راستای ترویج گفتمان رسالت تخصصی دانشجویان که از جمله لوازم عملی بیانیه گام دوم و تشکیل کارگروه های دانشجویی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است اقدام به برگزاری دوره های مجازی تربیت استاد رسالت کرده است.

اولین دوره به منظور تعالی کارشناسان و مدیران مراکز حوزه از تاریخ 22 مرداد در روز های یکشنبه و چهارشنبه ساعت 8:30 الی 10 در شش جلسه با سرفصل های،رسالت دین در تعالی هویت تخصصی دانشجویان، نقش تخصصی دانشجویان در نسبت با رسالت انبیاء و ظهور، چیستی، چرایی و چگونگی ساختارسازی و جامعه پردازی، شاخص های دانشگاه اسلامی و مأموریت ما حوزه علوم اسلامی آمادگی دارد در گام دوم، دوره تربیت استاد رسالت دانشجو را وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی رسالت الهی و دانشجوی تراز انقلاب برگزار می شود

دوره آموزشی رسالت الهی و دانشجوی تراز انقلاب برگزار می شود