مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-15بين الملل

معترضان کره جنوبی خواستار برکناری رییس جمهور شدند


در اعتراضات هزاران نفری در پایتخت کره جنوبی که جرقه آن با تشدید محدودیت های کرونایی به دلیل اوج گیری دوباره این بیماری زده شد، معترضان خواستار کناره گیری «مون جائه این» رییس جمهور این کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با وجود هشدارها درباره خیزش کرونا در کره جنوبی و درخواست های رسمی از مردم برای ماندن در خانه، هزاران معترض امروز شنبه در خیابان های سئول، پایتخت کره جنوبی علیه دولت دست به اعتراض زدند.

مقامات شهرداری سئول به دنبال آن بودند که تظاهرات برنامه ریزی شده از سوی گروه های محافظه کار و مسیحی را در تعطیلات هفتاد و پنجمین سالگرد آزادی این کشور از استعمار ژاپن در پایان جنگ جهانی دوم ممنوع کنند.

اما یک دادگاه بعد از اعتراض مردم به ممنوعیت این تجمعات، اجازه برخی از آن ها را با استناد به آزادی های مدنی صادر کرد.

بسیاری از معترضان که در هوای بارانی سئول چتر به همراه داشتند و بارانی پوشیده و ماسک زده بودند، اطراف کاخ ریاست جمهوری سئول راهپیمایی کردند.

آن ها خواستار کناره گیری مون جائه این از قدرت به دلیل ناکامی در سیاست، زانو زدن در مقابل کره شمالی و فساد انتخاباتی شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری 15 هزار و 39 نفر در کره جنوبی به این بیماری مبتلا شده اند که از این میان 305 نفر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان کره جنوبی خواستار برکناری رییس جمهور شدند

معترضان کره جنوبی خواستار برکناری رییس جمهور شدند