مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-15سياسي

اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهر امسال


مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های مجدانه مسئولین صندوق بازنشستگی کشوری و همراهی دولت، مقرر شد پس از 14 سال از مهر امسال طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان به طور کامل اجرا شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های مجدانه مسئولین صندوق بازنشستگی کشوری و همراهی دولت، مقرر شد پس از 14 سال از مهر امسال طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان به طور کامل اجرا شود.

محمد باقری نژاد، امروز شنبه 25 مرداد در جمع رسانه های گروهی با تبریک 25 ذی الحجه؛ روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری، موسسه ای مستقل است که در چارچوب نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی فعالیت می کند و یکی از دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می شود که عهده دار انجام فعالیت های بیمه اجتماعی در امورز بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت مشمولین مقررات بازنشستگی کارکنان دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این صندوق در راستای بهبود کیفیت زندگی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان، اقدامات و طرح های مختلفی را اجرا می کند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی این صندوق در قبال بازنشستگان و وظیفه بگیران و پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان به عنوان رسالت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهر امسال

اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهر امسال