مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-15دانش

دراگون با تأخیر به فضا می رود


ناسا طی بیانیه ای اظهار کرد که اولین ماموریت سرنشین دار کاملا عملیاتی شرکت اسپیس ایکس تحت عنوان «کرو-1» از اواخر سپتامبر به 23 اکتبر به تعویق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهو، ناسا طی بیانیه ای اظهار کرد که اولین ماموریت سرنشین دار کاملا عملیاتی شرکت اسپیس ایکس تحت عنوان کرو-1   از اواخر سپتامبر به 23 اکتبر به تعویق افتاده است.

ناسا و شرکت اسپیس ایکس تصمیم دارند در این مأموریت چهار فضانورد به نام های میشل هاپکینز، ویکتور گلاور و شانون واک از ناسا و سوییچی نوگوچی را از آژانس فضایی ژاپن به فضا ارسال کنند.

آخرین نقطه عطف اصلی Crew Dragon در این فرایند Demo-2 بود، ماموریتی که در تاریخ 30 ماه مه با فضانوردان باب بهنکن و داگ هورلی آغاز شد.

در حالی که هارلی و بهنکن در اوایل ماه جاری مأموریت خود را با بازگشت موفقیت آمیز به کره زمین انجام دادند، هنوز هم از نظر فنی صلاحیت شرکت Crew Dragon و موشک Falcon 9 SpaceX  به بررسی بیشتری نیاز دارد تا بتوان پروازهای منظم انسانی آنها به فضا را تأیید کرد.

فضاپیمای کرو دراگون شرکت خصوصی اسپیس ایکس سوار بر موشک فالکون 9 از مرکز فضایی کندی ناسا در اواخر ماه اکتبر به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دراگون با تأخیر به فضا می رود

دراگون با تأخیر به فضا می رود