مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-15اجتماعي

تنظیم لایحه ای برای واریز بخشی از عوارض آلایندگی به حساب صندوق محیط زیست


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از تنظیم لایحه ای برای پرداخت 20 درصد از عوارض آلایندگی صنایع به صندوق ملی محیط زیست خبر داد و گفت: - معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از تنظیم لایحه ای برای پرداخت 20 درصد از عوارض آلایندگی صنایع به صندوق ملی محیط زیست خبر داد و گفت: این لایحه اکنون در اختیار شورای نگهبان است و امیدواریم از سال 1400 به بعد 20 درصد از عوارض آلایندگی به حساب صندوق ملی محیط زیست واریز شود.

مسعود تجریشی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با یک برنامه ­ریزی محیط ­ زیستی می­ توان علاوه بر حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی ها سبب تقویت اقتصاد ملی و اشتغال زایی شویم.

به طور کلی می توان گفت که محیط زیست در کنار صنعت است و تلاش می کند که با همکاری دانشگاه­ ها، بخش خصوصی، مراکزتحقیقاتی و شرکت ­های دانش بنیان و فناوری در جهت حل مشکلات محیط زیست به صنایع آلاینده کمک کند.

وی افزود: خواست همیشگی سازمان حفاظت محیط زیست این است که بخشی از تسهیلات عوارض آلایندگی که به خزانه دولت پرداخت و به حساب شهرداری ­ها واریز می شود، برای رفع آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از تخریب محیط زیست هزینه شود.

سازمان حفاظت محیط زیست مطابق ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده لایحه ­ای را تنظیم کرده است که بر اساس آن 40 درصد از عوارض آلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم لایحه ای برای واریز بخشی از عوارض آلایندگی به حساب صندوق محیط زیست

تنظیم لایحه ای برای واریز بخشی از عوارض آلایندگی به حساب صندوق محیط زیست