مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-15بين الملل

سفرای جدید ایران در 6 کشور جهان با روحانی دیدار کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی در این دیدار برای سفرای جدید کشورمان آرزوی موفقیت کرد و از آنان خواست ضمن معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان به سرمایه گذاران و بخش های خصوصی و دولتی محل ماموریت خود، - سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور های جمهوری آذربایجان، عمان، کره شمالی، بوسنی و هرزگوین، نامیبیا و گرجستان روز شنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رییس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی در این دیدار برای سفرای جدید کشورمان آرزوی موفقیت کرد و از آنان خواست ضمن معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان به سرمایه گذاران و بخش های خصوصی و دولتی محل ماموریت خود، برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه با دیگر کشور ها تلاش کنند.

رییس جمهور همچنین بر ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و کمک سفرای جمهوری اسلامی ایران به تقویت فعالیت بخش خصوصی و تجارت با سایر کشور ها و همچنین گسترش همکاری های علمی و فناورانه تاکید کرد.

سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، نجفی خوشرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، اسماعیل زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی، قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، شریفی ساداتی سفیر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرای جدید ایران در 6 کشور جهان با روحانی دیدار کردند

سفرای جدید ایران در 6 کشور جهان با روحانی دیدار کردند