مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-15سياسي

صنعت برق نقش بی بدلیلی در توسعه صنایع دارد


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه انرژی های نو در استان مرکزی باید در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد حسن آصفری در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار کرد: استفاده از شیوه های نوین در حوزه برق به دلیل بالا بودن رشد تکنولوژی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که امیدواریم در استان نیز این رویکرد تقویت شود.

وی افزود: سرمایه گذاری های انجام شده در توسعه انرژی های تجدید پذیر در دنیا شتاب مضاعفی گرفته و ایران به دلیل برخورداری از شرایط اقلیم آب و هوایی خاص، ظرفیت مناسبی برای بهره گیری از این منابع خدادای دارد.

آصفری ضمن قدردانی از صنعت توزیع برق استان بدلیا تامین برق پایدار به ویژه در این ایام کرونا یی و گذر موقیت آمیز از پیک تاکنون ،افزود:صنعت برق زیربنای توسعه صنایع دیگر است .

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان مرکزی پایتخت صنعتی کشور است،افزود: برق به ویژه برای توسعه صنایع جدید در سال که مزین به نام جهش اقتصادی است نقش پررنکی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این نشست تامین برق پایدار، باکیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری را از برنامه ها و چشم اندازهای این شرکت برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت برق نقش بی بدلیلی در توسعه صنایع دارد

صنعت برق نقش بی بدلیلی در توسعه صنایع دارد