مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-15سياسي

سلامت خانواده ها، در معرض تهدید آسیب های اجتماعی است


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره برخی از آسیب های اجتماعی تهدید کننده خانواده ها، خواستار توجه بیشتر دولت و مجلس به موضوع سلامت خانواده در کشور شد.

- سید حسن موسوی چلک در گفت وگو با ایسنا، همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان با بیان اینکه بدون شک یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی در هر جامعه خانواده است، گفت: ثبات و سلامت خانواده تاثیر چشمگیری در سلامت جامعه دارد.

خانواده های با نشاط، نشاط را به جامعه هم تزریق خواهند کرد.

بی دلیل نیست که در مبانی دینی و بخش های مهمی از سیاستگذاری های کشورهای مختلف از جمله ایران به موضوع انسجام خانواده تاکید شده است.

وی افزود: تامل بر اصل دهم و بیست و یکم قانون اساسی و حتی اصل بیست و نهم در حوزه رفاه و تامین اجتماعی (هم برای خانواده و هم بازنشستگان) و سیاست های کلی خانواده، جمعیت و .

خود گویای اهمیت این موضوع است این درحالیست که با وجود همه این تاکیدها و اهمیت خانواده اگر نگاهی به وضعیت برخی از شاخص ها در کشور داشته باشیم باید بپذیریم که حال خانواده آن گونه که شایسته جامعه ماست، خوب نیست.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه افزایش آمار طلاق، وجود خشونت های خانگی اعم از همسرآزاری، کودک آزاری، سالمندآزاری، خیانت، قتل و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت خانواده ها، در معرض تهدید آسیب های اجتماعی است

سلامت خانواده ها، در معرض تهدید آسیب های اجتماعی است