مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-15اجتماعي

افزایش غلظت «ازن» در هوای تهران


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون‌ در شرایط قابل قبولی قرار دارد این درحالیست که کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود و با افزایش غلظت آلاینده «ازن» در ساعات بعدازظهر امروز (25 مردادماه) کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق پیش‌بینی‌می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در نخستین ساعات امروز (25 مرداد ماه) کیفیت هوای تهران در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که عمدتاً ناشی از شرایط جوی مساعد و وزش باد طی ساعات گذشته است.

طی روز نیز با وزش باد از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد شد.

هرچند با توجه به حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده «ازن» و افزایش غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود و پیش‌بینی می‌شود در ساعات پایانی امشب (25 مرداد ماه) با تداوم وزش باد مؤثر در بیشتر مناطق کیفیت هوا بهتر شود.

با کاهش تندی باد تا صبح فردا (26 مرداد ماه) همراه با آغاز تردد خودروها احتمال می‌رود غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزایش پیدا کند که در مناطق پرتردد برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا را به‌دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غلظت «ازن» در هوای تهران

افزایش غلظت «ازن» در هوای تهران