مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-15پزشكي

در موج دوم اپیدمی کرونا در استان کرمان هستیم/توصیه های بهداشتی به عزاداران حسینی


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تقریبا از اواخر خرداد ماه و اوایل تیرماه در استان کرمان شاهد موج دوم اپیدمی کرونا بودیم که این موج دوم از موج اول شدت بیشتری داشته و هم اکنون نیز در مرحله استقرار این بیماری در موج دوم اپیدمی در استان کرمان هستیم.

- ایسنا/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تقریبا از اواخر خرداد ماه و اوایل تیرماه در استان کرمان شاهد موج دوم اپیدمی کرونا بودیم که این موج دوم از موج اول شدت بیشتری داشته و هم اکنون نیز در مرحله استقرار این بیماری در موج دوم اپیدمی در استان کرمان هستیم.

دکتر مهدی شفیعی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت کرونایی استان کرمان گفت: بیماری کرونا ویروس جدید، بعد از اینکه از اسفندماه در کشور همه گیر شده با اقدامات خوبی که در سطح ملی و همچنین استان کرمان صورت گرفت، زنجیره انتقال ویروس تا حدودی قطع و اپیدمی به صورت مقطعی و با شیب ملایم پیش می رفت اما با گرم شدن هوا وضعیت استقرار این بیشتر شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با گام دوم مقابله با ویروس کرونا در کشور و با باز شدن صنوف، اقدامات پیشگیرانه و خود مراقبتی از سوی مردم کمتر و درنتیجه زنجیره انتقال ویروس دوباره در سطح جامعه برقرار شد افزود: تقریبا از اواخر خرداد ماه واوایل تیرماه در استان کرمان شاهد موج دوم اپیدمی بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موج دوم اپیدمی کرونا در استان کرمان هستیم/توصیه های بهداشتی به عزاداران حسینی

در موج دوم اپیدمی کرونا در استان کرمان هستیم/توصیه های بهداشتی به عزاداران حسینی