مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-15اقتصادي

وزیر علوم: فاصله گذاری اجتماعی کنکور 99 افزایش یافت


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فاصله‌گذاری کنکور سراسری 99 برای رفع نگرانی داوطلبان، از یک متر و 60 سانتی‌متر به یک متر و 80 سانتی‌متر افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، منصور غلامی روز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب دانشنامه آزادگان که در پژوهشکده دانشنامه‌نگاری برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: بحث فاصله گذاری یک مقدار تعدیل و ظرفیت فاصله‌گذاری اجتماعی صندلی‌ها افزایش یافت.

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پذیرفت که فاصله گذاری صندلی ها از یک متر و 60 سانتی متر به یک متر و 80 سانتی متر افزایش یابد.

وزیر علوم افزود: با توجه به اینکه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رضایت 91 درصدی از رعایت پروتکل های بهداشتی داشتند، مقرر شد فاصله گذاری توافق شده یک متر و 80 سانتی متر اعمال شود.

وی همچنین درباره ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری 99 خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش کنکور سراسری 99 مانند سال گذشته خواهد بود، اما مهمترین اشکال عده ای که پشت کنکور می مانند، متراکم شدن در علوم تجربی است.

وزیر علوم افزود: ظرفیت رشته های علوم تجربی به اندازه تعداد داوطلبان نیست، اما در سایر گروه های آموزشی هر داوطلبی که حداقل نمره را کسب کند، پذیرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: فاصله گذاری اجتماعی کنکور 99 افزایش یافت

وزیر علوم: فاصله گذاری اجتماعی کنکور 99 افزایش یافت