مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-15اقتصادي

70 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های فناور کردستان پرداخت شد


مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان کردستان گفت: سال گذشته 60 فقره تسهیلات بانکی با اعتباری بالغ بر70 میلیارد ریال به افراد و شرکت های فناور استان کردستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر شکری صبح امروز در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پارک علم و فناوری سنندج در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صندوق های پژوهش فناوری مستقر در استان ها در راستای ماده 100 قانون برنامه توسعه و ماده 45 قانون برنامه چهارم توسعه و بند الف ماده 17 قانون برنامه پنجم توسعه و در راستای اصل 44 تشکیل شده اند.

وی افزود: باین صندوق در راستای حمایت از طرح های فناورانه و ریسک پذیر راه اندازی شده است و تسهیلات ویژه ای را در این بخش به افراد واجد شرایط پرداخت می کند.

شکری یادآور شد: صندوق پژوهش و فناوری استان کردستان در سال 97 ثبت شد و فعالیت خود را در سال 98 آغاز کرد.

وی افزود: سرمایه اولیه این صندوق در استان کردستان در ابتدا 15 میلیارد ریال بود که با جذب اعتبارات از طریق معاونت علمی و فناوری رییس جمهور حدود 20 میلیارد ریال و یک خط اعتباری در حدود 100 میلیارد ریال از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی به سرمایه صندوق اضافه شده است.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان کردستان بیان کرد: سال گذشته توانسته ایم 60 فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های فناور کردستان پرداخت شد

70 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های فناور کردستان پرداخت شد