مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-15پزشكي

درمان «پروانه ای» با کرم مخترع همدانی/ گلایه صاحب «نیکا»: کو گوش شنوا؟!


مادر یک بیمار پروانه ای در شیراز از درمان دخترش با کرم محمد کاظم رشیدی؛ مخترع همدانی کرم اورگانیک «نیکا» می گوید، اما همین مخترع از بی تفاوتی بسیاری از مسوولان به اختراعش گلایه مند است، - خبرگزاری فارس - همدان: گریه های شب و روز زینب به سمفونی دردهای بی امان مادر تبدیل شده است، دیگر تاب دیدن درد جانکاه کودکش را ندارد، زخم روی زخم، زخم های بی پایانی که در تمام زندگی با اوست، چطور می تواند اینها را نبیند و دست روی دست بگذارد؟ شاید دردی که او متحمل می شودد بیش از فرزندش باشد، آن جا که هر روز مجبور است زخم های کودکش را پانسمان کند، از این سر شهر تاا آن سر شهر دنبال دارو باشد تا نبیند اشک های پاک کودکانه دخترکش را.

می گویند تنها فرزندش به بیماری نادری مبتلا شده است، یکی اسمش را EB می گذارد و دیگری می گوید پروانه ای ، چه می دانست EB چیست یا پروانه ای ؟، تنها آنچه می بیند زخم روی زخم است و مبهوت این حجم از زخم؟ دردی که بدن دختر معصوم اش را به رنگ سرخ درآورده است.

با خود عهد بسته که نگذارد زینب کوچولویش درد و رنج زیادی را متحمل شود، به قول خودش شده است نپوشد و نخورد اما با حقوق کارگری همسرش نمی گذارد این اتفاق بیافتد، او به آینده دخترش می اندیشد و امیدوار از اینکه برخی با وجود این بیماری توانسته اند زندگی موفق و تحصیلات عالیه داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان «پروانه ای» با کرم مخترع همدانی/ گلایه صاحب «نیکا»: کو گوش شنوا؟!

درمان «پروانه ای» با کرم مخترع همدانی/ گلایه صاحب «نیکا»: کو گوش شنوا؟!