مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-15پزشكي

59 بیمار کرونایی داوطلب کنکور 99 هستند/ الزام تکمیل فرم سلامت برای همه داوطلبان


با پایان مهلت تکمیل فرم خود اظهاری ابتلا به بیماری کرونا برای داوطلبان آزمون سراسری سال 1399، آمار داوطلبانی که ابتلا خود به کرونا را تایید کرده اند، - مشخص شد.

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) امسال تدابیر ویژه ای اتخاذ شده است.

وی افزود: داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 16 مرداد 99 به صورت قطعی تایید شده بودند فرصت داشتند تا در روزهای 22 تا 23 مرداد 99 با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای داوطلبانی که این فرم را تکمیل کرده اند بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت مکانی جداگانه در نظر می گیرد و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 بیمار کرونایی داوطلب کنکور 99 هستند/ الزام تکمیل فرم سلامت برای همه داوطلبان

59 بیمار کرونایی داوطلب کنکور 99 هستند/ الزام تکمیل فرم سلامت برای همه داوطلبان